İPhone'dan Silinen Dosyaların Kurtamanın Yolları

İPhone'dan Silinen Dosyaların Kurtamanın Yolları

iOS, kapalı bir işletim sistemi olmasından dolayı Android gibi silinen dosyaları geri getirme imkanını cihaz üzerinden maalesef ki sunmuyor. Ancak Windows ve Mac için geliştirilen iPhone Data Recovery uygulaması ile iPhone'da silinen fotoğrafvideo, rehber, mesaj ve notlar gibi verilerinizi kolayca geri getirebilirsiniz. iPhone'da silinen verileri nasıl geri getireceğinizi bu rehberimizde adım adım anlatıyoruz.
iPhone'da silinenleri geri getirme rehberimize geçmeden önce; iPhone Data Recovery uygulamasının silinen tüm verilerinizi geri getirme garantisini vermediğini belirtelim. Ancak yaptığımız testler sonucunda iPhone Data Recovery uygulaması iPhone'da silinen verilerin çoğunu geri getirdiğini söyleyebiliriz.
1. Adım: iPhone Data Recovery uygulamasını buradan indirin ve yükleyin.
2. Adım: iPhone'u Lightning kablo ile bilgisayara bağlayın.
3. Adım: Eğer iPhone'u bağladığınızda iTunes açılırsa; iTunes'u kapatın ve sonraki adımları izleyin.
4. Adım: iPhone Data Recovery uygulamasını açın.
5. Adım: iPhone Data Recovery uygulaması açtığınızda "Next" tuşuna basın ve uygulamanın iPhone'unuzu taramasını bekleyin.


6. Adım: Uygulama tarama işlemini bitirdikten sonra; Rehber, çağrı geçmişimesajlar, fotoğraflarnotlar ve Safari geçmişi gibi kategoriler halinde silinen verileriniz listelenecek.

7. Adım: Kurtarmak istediğiniz verileri seçerek "Recovery" tuşuna basıp, iPhone'dan silinen verilerinizi bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar