1

Son yıllarda büyük artış gösteren blog yazarlığı ve web sitesi kuranların sayısı oldukça artmış durumda. Bu tarz sitelerden kolay para kazanmaya çalışan bir çok siteler var. Bu işler okadar basit ki artık blog yazan kişiler bile para kazanmaya başladı. Ancak dışarıdan görüldüğü gibi kolay olmayan bir yöntem bu. Siteyi kurdunuz ama buna hit lazım, hergün güncel konu girmek lazım, yazılar kopya içerik değilde kendinize has özgün bir yazı olması lazım. Hadi bunları yaptık diyelim para kazanabilirmiyiz? Hayır. Bu iş okadar zor ki prosedörleri bir bir yapmak gerekir. Şimdi sizlere hangi sistemlerden para kazanılacağını anlatacağım.
Yukarıda anlattıklarımın hepsini yaptınız. İş para kazanmayamı geldi. İlk önce Google Adsense' ye başvurun. Şuanda en popüler olan Adsense. Google işi okadar sıkı tutuyorki her siteyi kabul etmiyor. Bir sürü politikası var anlatmakla bitmez. İşiniz çok zor. Kabul ettirseniz bile tıklama başı para kazandırdığı için çok ünlü bir siteniz olması gerekiyor. Onun için işi sıkı tutmanız gerekiyor.

Bir çok reklam veren siteler var ama hepsi güvenilir değil tabiki. Bu reklam veren sitelerden bir tanesi Adhood. Bu kuruma kesinlikle kanmayın. Tamamen sahtekarlık peşindeler.
Bu sitenin fonksiyonuda tıklama başı 10 kuruş kazandırıyor. Minimum ödeme talebi ise en az 100 TL. Olması gerekiyor. Ama güvenilir değil birkaç yerde ödeme yaptığını duydum ancak net bir kanıt yok. Bende deneme amaçlı kullandım talepte bulundum ancak 7 aydır ödeme yapmadı. Her mail atışımda şu maili alıyorum. " Ödeme talebiniz  otomatik olarak yapılmaktadır. Bunun için her hangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur." diye mail aldım. Ne yazsam hep aynı cevabı aldım. O yüzden bende vazgeçtim ve reklamlarını kaldırdım.

Diğeri ise Wordego bu sitede hit sayısına göre kabul etmekte kullanmadım. Ama kullanan büyük sitelerde görüyorum. Eğer çok iyi bir kitleniz varsa kullanabilirsiniz.

Bir diğeri ise Bumerang, Hürriyetin bir reklam sitesidir. Çok önceden kullananların gördüm ve memnun olanları duydum ancak şu aralar pek umursamadığını ve pek fazla reklam vermediğini duydum. Bana fırsat gelmedi. Hiç bir reklwm teklifinde almadım.

Bir diğeri Adnimo bu site çok fazla eski değil PoP- Up reklam kullanıyo. Bu site ise tıklama başı para veriyor. Ancak bu sistemde çok iyi kitleniz olması gerekiyor. Yoksa çok az kazanç veriyor. Günlük en az 100 tıklama olsunki 1 $ kazanasınız. Benim bildiklerim bu kadar. O yüzden bu işi yaparken bir kere daha düşünün derim.

Yorum Gönder

 
Yukarı